Subject: Veebivormi edastus: Teabenõude esitamine
From: "RTK veebid" <[email-masked]>
To: "Info - RTK" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 11:06:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 03/07/2025 - 09:26

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

Nimi
Ülo Tuvi

E-posti aadress
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon
5157103

Sisu
Palun vasta mulle, kui asjast huvitatud isikule, kes esitas Viljandi 
Vallavolikogule 24. aprillil 2025 EELNÕU tuuleenergeetika eriplaneeringu 
lõpetamiseks Viljandi vallas seoses sobivate alade puudumisega, mille 
Viljandi vald soovis teha juriidilist analüüsi, kartes arendate ähvardusi 
kohtuga.
.1.Kas Viljandi vald on esitanud Teile täiendava raha taotluse 
tuuleenergeetika eriplaneeringu lõpetamiseks, s.t. juriidilise analüüsi 
rahastamiseks ja millal see on esitatud. Palun saata taotlusest koopia minu 
meilile.
2. Milline on Riigi Tugiteenuste Keskuse otsus Viljandi Vallale?
Palun saata koopia otsusest minu meilile

Lugupidamisega Ülo Tuvi
Vallavolikogu EKRE fraktsiooni esimees

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.